ALGEMENE VOORWAARDEN
Algemene voorwaarden MyPartyDome
Laatst bijgewerkt: 14/04/2024
​
1. Reservering en betaling:
1.1 Een reservering is pas definitief na ontvangst van een bevestiging van MyPartyDome en de vereiste aanbetaling.
​
1.2. Betalingen dienen te worden voldaan volgens de overeengekomen betalingsvoorwaarden.
​
2. Annulering en terugbetaling:
2.1. Annuleringen dienen schriftelijk te worden gemeld aan MyPartyDome.
​
2.2. Bij annulering kunnen annuleringskosten van toepassing zijn volgens het annuleringsbeleid van MyPartyDome.
2.3. Restitutie van betalingen is afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden en -termijnen zoals overeengekomen bij de reservering.
​
3. Gebruik en verantwoordelijkheid:
3.1. De huurder is verantwoordelijk voor het correct gebruik van de gehuurde materialen.
​
3.2. Schade aan de gehuurde materialen als gevolg van onjuist gebruik is de verantwoordelijkheid van de huurder en kan leiden tot extra kosten.
​
3.3 MyPartyDome is niet aansprakelijk voor letsel of schade veroorzaakt door het gebruik van de gehuurde materialen tijdens het evenement.
​
4. Installatie en afbraak:
4.1. MyPartyDome zal zorgen voor de installatie en afbraak van de gehuurde materialen volgens de overeengekomen planning.
​
4.2. De huurder dient zorg te dragen voor een geschikte locatie en toegang voor de installatie en afbraak van de materialen.
​
4.3 Eventuele extra kosten als gevolg van onvoorziene omstandigheden tijdens installatie of afbraak zijn voor rekening van de huurder.
​
5. Overmacht:
5.1. Cliënt dient ervoor zorg te dragen dat alle vergunningen, ontheffingen en andere beschikkingen die noodzakelijk zijn om het werk uit te voeren tijdig zijn verkregen.
​
5.2 In geval van overmacht zal MyPartyDome zich inspannen om alternatieve oplossingen te vinden, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele gevolgen van overmacht.
​
6. Toepasselijk recht:
6.1 Op alle overeenkomsten en geschillen tussen MyPartyDome en de huurder is Nederlands recht van toepassing.
​
6.2 Eventuele geschillen zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank in Nederland.
​
Artikel 7: Schoonmaak en onderhoud:
7.1 De huurder is verantwoordelijk voor het schoonhouden van de gehuurde materialen tijdens het gebruik.
​
7.2 Bij het terugbrengen van de gehuurde materialen dienen ze in dezelfde staat te verkeren als bij ontvangst, anders kunnen schoonmaakkosten in rekening worden gebracht.
Artikel 8: Verzekering:
8.1 MyPartyDome adviseert de huurder om een passende verzekering af te sluiten voor het gehuurde materiaal, inclusief aansprakelijkheid en schadevergoeding.
​
8.2 MyPartyDome is niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan eigendommen van de huurder tijdens het gebruik van de gehuurde materialen.
Artikel 9: Beëindiging overeenkomst:
9.1 MyPartyDome behoudt zich het recht voor om de overeenkomst te beëindigen indien de huurder zich niet houdt aan de algemene voorwaarden of indien er sprake is van misbruik van de gehuurde materialen.
​
9.2 In geval van beëindiging van de overeenkomst blijft de huurder verplicht tot betaling van eventuele openstaande bedragen en/of schadevergoeding.
Artikel 10: Wijzigingen:
10.1 MyPartyDome behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden te allen tijde te wijzigen.
​
10.2 Eventuele wijzigingen zullen van kracht worden zodra ze zijn gepubliceerd op de website van MyPartyDome.
​
10.3 Het is de verantwoordelijkheid van de huurder om op de hoogte te blijven van eventuele wijzigingen in de algemene voorwaarden.
.png)